Medewerker Financiële en contractadministratie, 24-32 uur, Utrecht

WorkingStyle heeft het motto: Gezond aan de slag. Elke dag. Wij bieden als gecertificeerde Arbodienst verschillende innovatieve oplossingen bij arbeidsongeschiktheid gedurende de eerste twee jaar verzuim, Ziektewet en WGA.

Maar ook bij preventie van verzuim, vitaliteits-, gezondheids- en HR-management, denken wij graag met onze klanten mee en handelen daarnaar. Voor meer informatie verwijzen we naar onze website: www.workingstyle.nl .

Jouw uitdaging

Wij zijn op zoek naar een financieel medewerker voor de periode van een jaar, met de mogelijkheid tot verlengen. Je hebt een uitgebreide financiële achtergrond en voelt je verantwoordelijk voor het op orde brengen en houden van de financiële administratie.

Jouw werkzaamheden

Je hebt een uitvoerende rol binnen de financiële en contractadministratie. Je draagt bij aan een correcte werkwijze binnen deze administratie en helpt of corrigeert je collega’s waar nodig.
Je voert op een diplomatieke wijze correspondentie (schriftelijk/telefonisch/mail) met werkgevers, volmachtkantoren, verzekeraars en andere betrokken partijen.
Werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit het voorbereiden, boeken, invoeren, verwerken en/of coderen van in- en verkoopfacturen, het voorbereiden van betaalopdrachten en het bewaken van de voortgang van het betalingsproces.
Je bereidt de jaarcijfers voor en legt jouw bevindingen vast in aantekeningen en rapportages. Je signaleert afwijkingen en overlegt met de directie. Ook controleer je of de boekhouding voldoet aan de wetgeving, richtlijnen en kwaliteitsstandaarden. Je stelt aangiften omzetbelasting en inkomstenbelasting op en ondersteunt de financiële administratie specifiek op het gebied van debiteuren- en crediteurenadministratie. Hierin ben je zowel intern als extern aanspreekpunt en help je je collega’s met (complexere) vraagstukken binnen jouw specialisme. Er wordt van je verwacht dat je bijdraagt aan de optimalisering van de werkprocessen.
Vanuit onze vestiging in Utrecht wordt de administratie gevoerd voor verschillende vestigingen.

Jouw kerncompetenties en kwaliteiten

  • Je hebt een uitstekend cijfermatig inzicht.
  • Je gaat accuraat te werk.
  • Je hebt een goed analytisch denkvermogen.
  • Je denkt in oplossingen en niet in problemen.
  • Je durft besluiten te nemen en kunt deze goed motiveren.
  • Je kunt zelfstandig werken en durft verantwoordelijkheid te nemen.
  • Je brengt enthousiasme en energie.
  • Je bent organisatorisch sterk.
  • Je bent stressbestendig en kunt omgaan met werkdruk.
  • Je hebt goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden.
  • Je bent een teamspeler die ernaar streeft het beste uit het team te halen en je schuwt het niet je collega’s van feedback te voorzien en te motiveren.
  • Je streeft naar innovatie en je denkt graag mee over het verbeteren van de processen en efficiency van het team.

Vereisten voor jouw functie

  • Je beschikt over een HBO-diploma of hebt een vergelijkbare opleiding afgerond.
  • Je hebt boekhoudkundige vervolgopleidingen afgerond.
  • Je beschikt over ruime kennis en ervaring in administraties.
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt een goede beheersing van Excel en Exact.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Dit bieden wij jou

Wij bieden je een leuke, uitdagende werkomgeving in een sterk groeiende organisatie.
Je kunt rekenen op een uitstekend salaris dat aansluit bij je opleiding en werkervaring (indicatie fulltime salaris: tussen € 2.600,- - € 3.600,-) met prima secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Contactpersoon:
Tamara Trompert, 030 – 606 2929 (optie 2).
Graag motivatiebrief + CV per e-mail: tamara.trompert@workingstyle.nl